in

Οδηγός διατροφής για να μην πάρεις κιλά στις διακοπές

Όσο κι αν θέλουμε να μείνουμε αυστηροί στο διατροφικό πρόγραμμά μας το καλοκαίρι και να διατηρήσουμε τα κιλά που χάσαμε, οι αντιστάσεις χαλαρώνουν. Λίγο το ποτό, λίγο τα μεζεδάκια που συνήθως το συνοδεύουν, δεν αργεί να γίνει η ζημιά!

Το αλκοόλ αποτελεί τον πιο συχνό κίνδυνο στην πρόσληψη του βάρους καθώς εκτός των πολλών θερμίδων που παρέχει στο σώμα μας, όλοι μας συνηθίζουμε, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες να το συνοδεύουμε με κάθε λογής μεζεδάκια που αυξάνουν περαιτέρω το…

Διάβασε Περισσότερα Εδώ.

  • Αν θέλεις να υποστηρίξεις την προσπάθεια μας, μπορείς να το κάνεις ακολουθώντας μας στο Facebook, και στο Twitter
  • Ίρβιν Γιάλομ: Σταμάτα να μετανιώνεις και ζήσε τη ζωή σου χωρίς τύψεις

    Καιρός: Έκτακτο δελτίο θυελλωδών ανέμων για το Σάββατο